Långa dagar

I söndags blev det en lång dag igen. Jag gick upp klockan 6 och åkte sedan till universitetet för att förbereda BIA mätningar som jag skulle göra på en grupp. Klockan 8.30 kom första personen sen höll jag på till ca 10.30. Klockan 11 gick jag till hallen för att sätta upp all utrustning för eftermiddagens tester för samma grupp. Alla test var klara och allt materialt bortplockt och inlämnat vid 17.30. Eftersom det var söndag gick varken bussarna eller tågen lika ofta när jag skulle hem till Linköping. Förberedde mig för att komma hem vid 22.45 tiden. Men ett tåg var försenat så jag hann med det och kom hem 2 timmar tidigare! Tur!! Jag gick i princip raka vägen till sängen och somnade. Idag (måndag) har det också varit en ganska så lång dag. Jag har varit i Norrköping för att flytta grejer från ett ställe till ett annat.
 
 
 
 
 

Kategori: Allmänt



Kommentera här: